Velkommen til se.dk

Her kan du finde de relevante informationer, som du kunne have brug for i dit skift til SE.

Hvis du har andre spørgsmål eller andet der skal uddybes, kan du altid kontakte kundeservice på 70115010.

Velkommen til se.dk

Her kan du finde de relevante informationer, som du kunne have brug for i dit skift til SE.

Hvis du har andre spørgsmål eller andet der skal uddybes, kan du altid kontakte kundeservice på 70115010.

Din el-aftale

Alle el-kunder, der har haft en Nyfors el-aftale med en variabel pris, flyttes pr. 1. januar 2017 til en SE el-aftale.

Du fortsætter ligesom i dag med en variabel el-pris, der følger markedet, og hvor du kender din kWh pris et kvartal frem. Har du derimod en fastpris el-aftale, fortsætter du med din nuværende aftale hos SE. Når din Fastpris el-aftale udløber, flyttes du automa­tisk over på SE’s Variabel el-aftale - medmindre du tegner en ny Fastpris el-aftale hos os.

Vidste du, at du kan kombinere din eksisterende el-aftale med klimavenlig strøm? Det hedder Medvind og kommer fra vores danske vindmøller.

Se mere om Medvind

Selvbetjening

Frem til 1. januar 2017 skal du benytte se.minselvbetjening.dk til adresseændring med videre. Her har du stadig adgang til din Nyfors selvbetjening. I løbet af januar 2017 modtager du, sammen med din første regning, nyt login til SE’s selvbetjening, hvor du fremadrettet vil kunne finde dine informationer

Betalingsgebyrer

Din giro-indbetaling falder fra 48,75 kr. til 25 kr. pr. regning og din NET’s falder fra 6,25 kr. til 5,82 kr.

Til dig med mail-løsning

Modtager du i dag din regning og årsopgørelse via mail, vil du fortsat modtage en mail fra os, men nu med et link til din regning og årsopgørelse.

Er du ”Byt-til-Nyt” kunde (betaling af LED via el-regningen)

Din aftale fortsætter uændret.

Depositum

Har du indbetalt depositum, overføres det fra Nyfors til SE.

Priser

Har du mod forventning modtaget en regning med giro kort?

I forbindelse med overflytningen fra Nyfors til SE, har vi oplevet problemer med at overføre alle BS aftaler. Hvis du derfor modtager en giro-indbetaling fra os, betyder det, at du på ny skal tilmelde dig BS.

En BS aftale er klart det nemmeste for dig – så går din betaling helt automatisk, og du skal ikke betale gebyrer for fremsendelse af papirregning. Du kan tilmelde dig BS her eller læse om de andre afregningsmuligheder du har. 

Har du spørgsmål? Vi besvarer dem gerne

Sådan læser du din el-regning

Der er rigtig mange der har udfordringer med helt at forstå, hvad det er, der opkræves via el-regningen.
Vi har lavet en forklaring på de forskellige poster, som du ser på vores el-regning. Så hvis du også undrer dig, så kan du klikke på linket nedenfor. Vi giver en forklaring på ord som ”transportbetaling”, ”net-abonnement” og ”offentlige forpligtelser”.

Har du mod forventning modtaget en regning med giro kort?

I forbindelse med overflytningen fra Nyfors til SE, har vi oplevet problemer med at overføre alle BS aftaler. Hvis du derfor modtager en giro-indbetaling fra os, betyder det, at du på ny skal tilmelde dig BS.

En BS aftale er klart det nemmeste for dig – så går din betaling helt automatisk, og du skal ikke betale gebyrer for fremsendelse af papirregning. Du kan tilmelde dig BS her eller læse om de andre afregningsmuligheder du har. 

 

Sådan læser du din el-regning

Der er rigtig mange der har udfordringer med helt at forstå, hvad det er, der opkræves via el-regningen.
Vi har lavet en forklaring på de forskellige poster, som du ser på vores el-regning. Så hvis du også undrer dig, så kan du klikke på linket nedenfor. Vi giver en forklaring på ord som ”transportbetaling”, ”net-abonnement” og ”offentlige forpligtelser”.

 

Opret dig på Min Side selvbetjening

Du har nu også fået en ny selvbetjeningsløsning – den hedder Min Side. På Min Side kan du følge dit forbrug, se dine regninger og sætte alarmer op for dit forbrug. Du kan endda modtage rapporter der viser oversigter over forbruget i din husstand.

Alt du skal gøre er at oprette dig med dit kundenummer og din pinkode – begge er angivet på din regning fra os. Har du endnu ikke modtaget en regning, kan kundeservice hjælpe dig.

Opret mig på Min Side

Min side

Opret dig på Min Side selvbetjening

Du har nu også fået en ny selvbetjeningsløsning – den hedder Min Side. På Min Side kan du følge dit forbrug, se dine regninger og sætte alarmer op for dit forbrug. Du kan endda modtage rapporter der viser oversigter over forbruget i din husstand.

Alt du skal gøre er at oprette dig med dit kundenummer og din pinkode – begge er angivet på din regning fra os. Har du endnu ikke modtaget en regning, kan kundeservice hjælpe dig.

Opret mig på Min Side

Har du den rette el-aftale?

Det kan nogle gange være svært at finde ud af det med el-priser og el-aftaler. Om du har den rette el-aftale kommer helt an på dit forbrug. Så der er altså ikke én aftale der passer til alle.

Vi vil gerne hjælpe dig på vej til at finde den rette el-aftale til din husstand. Har du et højt forbrug? Et lavt? Eller vil du genre have klimavenligt strøm? Lad os give dig et kald – så får vi en uforpligtende snak om din el-aftale og dit el-forbrug.

Ja tak – jeg vil gerne ringes op

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vi sender gerne mails ud til dig, når vi har nogle nye tilbud eller tiltag, der kunne være interessante for dig som kunde hos SE.

Derfor – hvis du ikke allerede er tilmeldt vores nyhedsbrev, vil vi opfordre dig til at gøre det. På den måde vil vi altid sørge for at holde dig orienteret, når det kommer til nye tiltag, tilbud, tips til at spare på energien eller konkurrencer.

Ja tak – tilmeld mig nyhedsbrevet

Vil du have de bedste sparetips?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vi sender gerne mails ud til dig, når vi har nogle nye tilbud eller tiltag, der kunne være interessante for dig som kunde hos SE.

Derfor – hvis du ikke allerede er tilmeldt vores nyhedsbrev, vil vi opfordre dig til at gøre det. På den måde vil vi altid sørge for at holde dig orienteret, når det kommer til nye tiltag, tilbud, tips til at spare på energien eller konkurrencer.

Ja tak – tilmeld mig nyhedsbrevet

OBS! Vi sælger ikke længere intelligente produkter så som husstandsvindmøller og solceller.
Har du spørgsmål vedr. dette, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på 70115010.