Værd at vide om digital post fra SE Erhverv

Med digital post fra SE Erhverv får du alle dine breve fra os direkte i indbakken. Det er bl.a. ordrebekræftelser, regninger, betalingspåmindelser, meddelelser og varslinger om vilkår, produkter samt priser.

Her på siden kan du læse mere om digital post, og hvad det betyder for dig.

_______________________________________________________________
Se dine nye aftalevilkår

Når du er tilmeldt digital post fra SE Erhverv, skal du tjekke din e-mail, når vi skriver til dig. Du skal også huske at fortælle os, hvis du får ny e-mailadresse eller telefonnummer, for det er dit ansvar, at vi har de rigtige oplysninger. 

Du kan læse mere om digital post og det, du selv skal gøre, i dine aftalevilkår her (punkt 12). 

Hvis du er blevet kunde ved os efter den 1. januar 2018, er du automatisk tilmeldt digital post fra SE Erhverv, når du har givet os din e-mail. Er du blevet kunde før den 1. januar 2018, anbefaler vi, at du tilmelder dig hurtigst muligt på se.dk/tilmeld eller på ’Min side’ – så sparer du bl.a. brevpost-gebyret, og du slipper for at tømme postkassen og holde styr på breve.

_______________________________________________________________

Er du tilmeldt LeverandørService?
Du skal tilmelde dig digital post, selvom du er tilmeldt LeverandørService eller e-fakturering for at undgå brevpostgebyret. Bemærk, at du IKKE automatisk er tilmeldt digital post, når du er tilmeldt LeverandørService eller e-fakturering.

Når du er tilmeldt både digital post og LeverandørService, kan du se dine regninger på ’Min Side’ på se.dk/minside eller via linket i din bankoversigt. Du får også en e-mail med din regning vedhæftet som pdf. 

Hvad er LeverandørService?
LeverandørService er en betalingsservice, der automatisk sørger for ind- og udbetalinger til og fra din virksomhedskonto. Det letter din hverdag og sparer dig tid og besvær. Du kan læse mere om LeverandørService her.

Hvis du betaler med girokort, modtager du en e-mail med din regning vedhæftet som pdf. Du skal betale girokortet manuelt i din bank eller netbank. 

_______________________________________________________________

Er du tilmeldt EAN-fakturering?
Når du er tilmeldt både digital post og EAN-fakturering, modtager du fortsat din regning via EAN, imens meddelelser og varslinger om f.eks. vilkår, produkter og priser bliver sendt som e-mail.

Hvad er EAN-fakturering?
EAN-fakturering bruges af offentlige instanser og virksomheder, der er oprettet i NemHandelsregisteret. Via et unikt 13 cifret nummer modtages regningen direkte i virksomhedens økonomisystem.

_______________________________________________________________

Sådan tilmelder du dig digital post fra SE Erhverv
1. Gå ind på se.dk/tilmeld
2. Indtast e-mail, kundenummer og mobilnummer og tryk tilmeld – du finder dit kundenummer på din seneste regning
3. Nu modtager du en bekræftelsesmail. Klik på linket og tast din pinkode - du finder din pinkode på din sidste regning
4. Nu er du tilmeldt digital post fra SE Erhverv

• Driller teknikken? Ring til os på 7011 5055 mandag til torsdag 8-16 og fredag 8-15 – så hjælper vi dig med tilmeldingen


Tilmeld dig digital post