Kundeservice oplever mange opkald, efter der er kommet nye regler på el-markedet.

Har du spørgsmål, kan du sikkert finde dit svar her:

Hvorfor ny aconto-regning?

Pga. de nye regler på el-markedet, er vi gået over til en månedsvis aconto-regning. Du kan få en forklaring på din regning her, og læse om hvordan vi har estimeret dit acontobeløb baseret på dit tidligere forbrug. 

Advarsel
Flytning

Jeg skal/er flyttet

Står du overfor en flytning? Eller du er måske lige flyttet? Hvordan melder du flytning? Eller er du udlejer/lejer? Få svar på dine spørgsmål vedr. flytning her.

Priser

Betalingsmetoder

Betalingsservice er den nemmeste løsning når du skal betale dine regninger. Men du har også stadig mulighed for at modtage en papirfaktura mod et faktureringsgebyr.

Spørgsmål og svar

Jeg er ny kunde og har spørgsmål

Er du netop blevet kunde hos SE, har du muligvis nogle spørgsmål til vores produkter eller vores afregning – eller noget helt tredje. På vores online kundeservice kan du finde svar på en række spørgsmål.

Min side

Forbrugsvisning og Min Side

På vores selvbetjening Min Side kan du se dine regninger og dit forbrug. Der er dog fortsat – for nogle kunder – mangelfuld forbrugsdata fra d. 23. marts til d. 25. april. Hvis du ønsker at oprette dig på Min Side, skal du bruge kundenummer og pinkode fra din el- regning.

 

SE Energi og Klima logo

Energi & Klima Privat

Få lynhurtigt svar i vores online kundeservice, gennem chat eller ring til os.

Energi & Klima Erhverv

Er du erhvervskunde? Ring til os eller bliv kontaktet af vores konsulenter.

Stofa logo

Stofa Privat

Få lynhurtigt svar i vores online kundeservice, gennem chat eller ring til os.

Stofa Erhverv

Er du erhvervskunde? Ring til os eller bliv kontaktet af vores konsulenter.

Vi tager ansvar for klimaet

Hos SE tager vi hånd om klimamålsætningen: Danmark skal være fossilfrit i 2050. Derfor investerer vi massivt i vedvarende energi og rådgiver virksomheder om, hvordan de kan spare energi i produktionen.

Få rådgivning og spar energi